fredag den 28. maj 2010

Så kom min blogcandy ind ad døren
















Så kom min blogcandy med posten. Er det ikke bare mange lækre ting. Jeg kan næsten ikke vente med at bruge det, men lige nu skal jeg sidde og hygge mig med mit nye og første nummer af "Et trykk" for det er også lige kommet med posten.
Ha en god weekend og husk nu at se melodi grand prix for det er da så hyggeligt. Vi har inviteret min mor og svigermor til en gang grill og grand prix, så jeg har store forventninger til lørdag aften :)
vh Karina





4 kommentarer:

Dorthe sagde ...

iiih hvoe har du været heldig - sikke en lækker candy.
Tillykke med den. Og Rigtig god Weekend - med masser af hygge.

Pips/Dorthe

Maria Krumbaek sagde ...

den er altså bare for lækker den blog candy - der var du godt nok heldig :) det lyder som en rigtig hyggelig aften I har planlagt. Vi skal spise sammen på skolen og se melodigrandprix sammen også. hvis man gider :)
God weekend
Maria

Heidi sagde ...

Wawww så lækker en candy du har vundet :o)

Fortsat rigtig god søndag

Karina Beck sagde ...

Tillykke med din candy, den ser lækker ud.